Comentarii (140)
gigimarga2
gigimarga2  •  12 Ianuarie 2024, 21:30
Postat de talpaiadului pe 12 Ianuarie 2024, 17:50

Comentariul asta explica intreg comportamentul dumneavoastra de pana acum. Si am invatat si eu ceva, credeam ca modestia a fost cultivata inca din antichitate, dar se pare ca a fost nevoie de comunisti pentru asa ceva, chiar nu stiam ca Demostene a fost comunist.

Ei bine Demostene chiar a fost comunist . Demostene Botez. (glumesc, desigur ). Lumea s a schimbat stimate partener de dialog. Si ti o spune un FOST MODEST care a avut puterea să recunoasca ca a greșit fiind modest si lasând , tupeistii , nesimțitii, pilosii , incompetenții si alte *** ale societații ce au luat o pe scurtaturile vietii ,sa caștige o cursă a realizarilor in care am participat ONEST si cu MODESTIE. Aș schimba o doar pe ultima inlocuind o cu INCREDERE dusa la granița cu aroganța dublată de competența dobândita prin pasiune și munca ( lucruri facute deja cu modestie ) In jungla în care traim modestia te condamna la ratare lipsindu te de oportunitatea schimbarilor pozitive pe care ai putea sa le produci în jurul tău. Si nu confund în nici un caz ÎNCREDEREA cu postura de încrezut. Eu spun,, sarut " mâna si femeii de servici si babelor din satucul copilariei mele dar am invațat sa l privesc drept in ochi chiar si pe Joe Biden daca e cazul . Echilibrul ma defineste ca persoana. Sintetizând propriile experiențe in sport pot spune ca intreaga societate loveste in personalitatea copilului sub diverse forme deformându i acestuia personalitatea si sistemul de valori astfel incât acesta sa deprinda de mic ,,arta compromisului " pentru a supravietui si precum in natură , modesti si cei cu bun simț dispar supravietuind doar buruienile ( a se traduce nesimțiții) .Drept pentru care condamn nesimtirea lui Gică in a și promova băiatul în mod nejust

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

talpaiadului
talpaiadului  •  12 Ianuarie 2024, 17:50
Postat de gigimarga2 pe 12 Ianuarie 2024, 13:13

Ca sa fie clar. NU SUNT MODEST SI NU APRECIEZ MODEȘTII CI DOAR OAMENII ECHILIBRATI CARE SUNT SIGURI PE CEEA CE STIU SI AFIRMĂ. Iar eu am avut confirmarea ca ceea ce stiu ,stiu bine . Nu intru in detalii .In conceptia mea modestia este pentru cei lipsiți de incredere , in nici un caz nu este apanajul CAMPIONILOR. ( Sa crezi că Messi e modest mi se pare de noaptea minții)Că mai pozeaza ei pe la interviuri , e apa de ploaie. Când îi cunosti indeaproape iți dai seama ca toți sunt ,,jupâni " pe tarlaua lor. Da modestia e ,,cultivată " in societatea româneasca inca din timpul ,,răposatului" ca sa poti ține sub control elementele ce ar putea pertuba ,,unanimitatea" căci deh e mai usor cu o rurmă de oi decât cu o herghelie de armasari, caci la ăstia din urma chiar trebuie sa fi competent . Deci nu ma miră punctul dvs de vedere . Doar ca am altă viziune venita din propria experiența . Si dacă ai sti cine sunt probabil ai intelege mai mult. P.S . Nici prin cap nu mi trece sa ma compar cu Hagi căci nu compar mere cu pere. Doar ca eu stiu ce vorbesc iar el bate câmpii la greu, iar timpul mi a dat dreptate .

Comentariul asta explica intreg comportamentul dumneavoastra de pana acum. Si am invatat si eu ceva, credeam ca modestia a fost cultivata inca din antichitate, dar se pare ca a fost nevoie de comunisti pentru asa ceva, chiar nu stiam ca Demostene a fost comunist.

gigimarga2
gigimarga2  •  12 Ianuarie 2024, 13:13
Postat de talpaiadului pe 11 Ianuarie 2024, 21:50

Pricep ca tu te compari cu Hagi, tu fiind omul modest si obiectiv, iar Hagi infatuatul si extremul subiectiv. Cand de fapt e invers, deoarece lui Hagi i se pune microfonul in fatza de doua ori pe saptamana de ani de zile si in general da declaratii de bun simt, iar tu te-ai laudat la prima ocazie pe care ai avut-o. Unde e modestia ta cand tu spui ca "te pricepi bine" si esti obiectiv, aia e lauda de sine in toata regula, un om cu adevarat modest nu ar face niciodata astfel de afirmatii fara acoperire.

Ca sa fie clar. NU SUNT MODEST SI NU APRECIEZ MODEȘTII CI DOAR OAMENII ECHILIBRATI CARE SUNT SIGURI PE CEEA CE STIU SI AFIRMĂ. Iar eu am avut confirmarea ca ceea ce stiu ,stiu bine . Nu intru in detalii .In conceptia mea modestia este pentru cei lipsiți de incredere , in nici un caz nu este apanajul CAMPIONILOR. ( Sa crezi că Messi e modest mi se pare de noaptea minții)Că mai pozeaza ei pe la interviuri , e apa de ploaie. Când îi cunosti indeaproape iți dai seama ca toți sunt ,,jupâni " pe tarlaua lor. Da modestia e ,,cultivată " in societatea româneasca inca din timpul ,,răposatului" ca sa poti ține sub control elementele ce ar putea pertuba ,,unanimitatea" căci deh e mai usor cu o rurmă de oi decât cu o herghelie de armasari, caci la ăstia din urma chiar trebuie sa fi competent . Deci nu ma miră punctul dvs de vedere . Doar ca am altă viziune venita din propria experiența . Si dacă ai sti cine sunt probabil ai intelege mai mult. P.S . Nici prin cap nu mi trece sa ma compar cu Hagi căci nu compar mere cu pere. Doar ca eu stiu ce vorbesc iar el bate câmpii la greu, iar timpul mi a dat dreptate .

talpaiadului
talpaiadului  •  11 Ianuarie 2024, 21:50
Postat de gigimarga2 pe 11 Ianuarie 2024, 21:03

Dom'le eu ințeleg ca tu îl întelegi pe Hagi. Dar ca om care l am cunoscut pe Ianis de la 14 ani si care ma pricep bine la jocul asta eu nu pot sa l înteleg pe unul care a jucat la un așa nivel ( Gică) si care orbit de un subiectivism extrem vedea potențial de balon de aur la un copil care mie îmi spunea cel mult liga 2 a de la noi sau de oriunde . Cănd toti iți spun că ai dreptate ajungi sa crezi că tu esti infailibil in verdicte. Si uite așa Gicuță a derapat prin porumb. Iar tu imi ceri sa l înteleg . Ei bine nu am cum . Caci eu nu sunt subiectiv ca el . Acum pricepi ?

Pricep ca tu te compari cu Hagi, tu fiind omul modest si obiectiv, iar Hagi infatuatul si extremul subiectiv. Cand de fapt e invers, deoarece lui Hagi i se pune microfonul in fatza de doua ori pe saptamana de ani de zile si in general da declaratii de bun simt, iar tu te-ai laudat la prima ocazie pe care ai avut-o. Unde e modestia ta cand tu spui ca "te pricepi bine" si esti obiectiv, aia e lauda de sine in toata regula, un om cu adevarat modest nu ar face niciodata astfel de afirmatii fara acoperire.

gigimarga2
gigimarga2  •  11 Ianuarie 2024, 21:03
Postat de talpaiadului pe 10 Ianuarie 2024, 19:17

Ba tocmai aia e, ca tu esti esti ala care se duce prea departe cu interpretarea. Subiectul discutiei nu este reprezentat de copiii tai, sa-ti traiasca, ala era doar un exemplu. Era vorba de ce ai spus tu despre Hagi, care a declarat o singura data despre Ianis ca va ajunge candva sa fie nominalizat la balonul de aur, asta cand Ianis nu era decat o tanara speranta. Tu esti cel care compara visul unui tata de cu ani de zile in urma cu situatia lui Ianis la momentul actual. In realitate Gica Hagi nu a declarat niciodata ca Ianis ar fi fost un mare fotbalist, singurul lucru pe care l-a declarat in trecut a fost faptul ca el crede ca Ianis va ajunge un mare fotbalist, nu e acelasi lucru.

Dom'le eu ințeleg ca tu îl întelegi pe Hagi. Dar ca om care l am cunoscut pe Ianis de la 14 ani si care ma pricep bine la jocul asta eu nu pot sa l înteleg pe unul care a jucat la un așa nivel ( Gică) si care orbit de un subiectivism extrem vedea potențial de balon de aur la un copil care mie îmi spunea cel mult liga 2 a de la noi sau de oriunde . Cănd toti iți spun că ai dreptate ajungi sa crezi că tu esti infailibil in verdicte. Si uite așa Gicuță a derapat prin porumb. Iar tu imi ceri sa l înteleg . Ei bine nu am cum . Caci eu nu sunt subiectiv ca el . Acum pricepi ?

talpaiadului
talpaiadului  •  10 Ianuarie 2024, 19:17
Postat de gigimarga2 pe 10 Ianuarie 2024, 08:11

Te duci la extrem cu interpretarea. Am spus ca sunt frumosi nu ,,cei mai frumosi, baloane de aur si alte bazaconii " . Dar tu te faci ca nu pricepi asa ca las o așa ....

Ba tocmai aia e, ca tu esti esti ala care se duce prea departe cu interpretarea. Subiectul discutiei nu este reprezentat de copiii tai, sa-ti traiasca, ala era doar un exemplu. Era vorba de ce ai spus tu despre Hagi, care a declarat o singura data despre Ianis ca va ajunge candva sa fie nominalizat la balonul de aur, asta cand Ianis nu era decat o tanara speranta. Tu esti cel care compara visul unui tata de cu ani de zile in urma cu situatia lui Ianis la momentul actual. In realitate Gica Hagi nu a declarat niciodata ca Ianis ar fi fost un mare fotbalist, singurul lucru pe care l-a declarat in trecut a fost faptul ca el crede ca Ianis va ajunge un mare fotbalist, nu e acelasi lucru.

talpaiadului
talpaiadului  •  10 Ianuarie 2024, 18:22
Postat de talpaiadului pe 09 Ianuarie 2024, 19:02

Pai vezi cum te contrazici singur cand afirmi ca ai doi copii "mari si frumosi"? Unde e obiectivitatea aia pe care i-o imputai lui Hagi in comentariul tau anterior? Daca spuneai ca ai doi copii urati, sau unul urat si celalalt frumos sau macar doi copii si atat, ar fi fost cat de cat de inteles ca-i reprosezi subiectivismul lui Hagi, dar asa nu ai dovedit decat ca ai ceva impotriva lui.

Ba tocmai aia e, ca tu esti esti ala care se duce prea departe cu interpretarea. Subiectul discutiei nu este reprezentat de copiii tai, sa-ti traiasca, ala era doar un exemplu. Era vorba de ce ai spus tu despre Hagi, care a declarat o singura data despre Ianis ca va ajunge candva sa fie nominalizat la balonul de aur, asta cand Ianis nu era decat o tanara speranta. Tu esti cel care compara visul unui tata de cu ani de zile in urma cu situatia lui Ianis la momentul actual. In realitate Gica Hagi nu a declarat niciodata ca Ianis ar fi fost un mare fotbalist, singurul lucru pe care l-a declarat in trecut a fost faptul ca el crede ca Ianis va ajunge un mare fotbalist, nu e acelasi lucru.

MaxiP
MaxiP  •  10 Ianuarie 2024, 17:02
Postat de therealreddog33 pe 10 Ianuarie 2024, 14:13

Sa sperăm! Cred că în grupe am avut și o doză mare de noroc, pe lângă organizare foarte bună. Calitativ, Elveția, Israel dar și Kosovo au jucat un fotbal mai bun decât noi. Poate fi și preferința fiecăruia, mie îmi place de exemplu la România organizarea, mai ales defensivă și chiar la faze fixe. Unde cred ca trebuie sa lucram e la crearea mai multor șanse de gol, ofensiv. Până la urmă, golurile sunt sarea și piperul la fotbal, nimeni nu se uită să vadă o echipă așezată pe două linii ( nu neapărat România, în general).

In calificari nu prea am aratat constanta, au fost meciuri bune, dar si meciuri proaste. Ultimele 2 au fost bune, cam asta trebuie sa jucam in general si chiar ne-am creat sanse de gol, in ambele. Nu am aratat la fel la fiecare meci, in returul cu Belarus am aratat complet neputinciosi sa ii desfacem, meciul din Kosovo a fost slab, meciul din Elvetia a fost groaznic (s-a si vazut diferenta de nivel), desi a ramas memorabil in mod pozitiv pentru finalul sau. Dar ultimele 2 chiar dau sperante, meciul cu Elvetia a fost impecabil, s-a jucat de jos, s-a incercat un joc productiv, curajos, fara sa fie deloc neglijata organizarea defensiva, cu un presing foarte eficient, cred ca i-am surprins total fata de meciul tur. Cam asta trebuie sa jucam in general, s-a aratat ca se poate. Unde nu prea am incredere, mi se pare ca nivelul selectionerului este putin depasit. Lotul de jucatori nu e rau, in schimb cred ca avem nevoie de un selectioner cu experienta. El a facut o groaza de greseli si de alcatuire a primului 11 din punctul meu de vedere, sa-l vad in anumite meciuri pe Sorescu titularizat in fata lui Ratiu de pilda nu-mi poate da incredere. A jucat in Elvetia cu echipa a doua ca prim 11 (fara sa-si dea seama), i-au intrat cei care ar fi trebuit sa fie titulari si au schimbat meciul. Iar lipsa de idei in meciurile cu Belarus din Ungaria sau cel din Kosovo, turul cu Israel... cred ca aici avem o problema.

therealreddog33
therealreddog33  •  10 Ianuarie 2024, 14:13
Postat de MaxiP pe 10 Ianuarie 2024, 13:17

Coman nu e chiar varf, dar in fine, nesemnificativ. Man a jucat chiar bine la nationala, chiar nu stiu ce putea demonstra, nu prea a avut cand si cu cine. Nu prea a prins meciuri mari, nu prea a contribuit nici la calificarea asta ca a tot lipsit, dar cand a jucat, parerea mea, n-a facut-o rau deloc. Asa, in mod decisiv, niciunul nu s-a remarcat in mod deosebit mai mult ca altii, dar asta nu e neaparat un lucru rau, inseamna ca a fost efort colectiv, care a dat roade. Cred ca ii supraestimam putin prea mult pe altii, nu stiu de ce consideri ca e o diferenta asa de mare intre noi si competitori. Adica competitorii nostri sunt pentru calificarea in optimi, nu ma refer la nationalel de top, da, este diferenta intre noi si Belgia din grupa noastra, acum nu vad unde e diferenta mare intre noi si Slovacia, inca consider ca suntem putin peste ei. Am avut multi tendinta asta de-a supraestima adversarii si in preliminarii, am laudat excesiv Kosovo pentru jucatorii pe care ii au, jocul "maiestuos" al Israelului in meciul tur contra noastra... am jucat noi slab in meciul ala, oricum l-am avut in mana pana la un punct si asa, adevarul e ca in ultimele 2 meciuri ale noastre, am aratat net superiori fata de ce pot juca Israel sau Kosovo. Prea ii laudam pe altii, parerea mea e ca ne integram lejer in primele 16 echipe de la Euro, speram sa si confirmam acest lucru.

Sa sperăm! Cred că în grupe am avut și o doză mare de noroc, pe lângă organizare foarte bună. Calitativ, Elveția, Israel dar și Kosovo au jucat un fotbal mai bun decât noi. Poate fi și preferința fiecăruia, mie îmi place de exemplu la România organizarea, mai ales defensivă și chiar la faze fixe. Unde cred ca trebuie sa lucram e la crearea mai multor șanse de gol, ofensiv. Până la urmă, golurile sunt sarea și piperul la fotbal, nimeni nu se uită să vadă o echipă așezată pe două linii ( nu neapărat România, în general).

MaxiP
MaxiP  •  10 Ianuarie 2024, 13:17
Postat de therealreddog33 pe 09 Ianuarie 2024, 19:13

La Coman nu am vorbit doar de anul ăsta. Joaca de 6-7 ani în Liga 1, are 174 de meciuri și 33 goluri. Deci 1 gol la 5 meciuri, ca atacant, la echipe de top in prima liga (Farul, FCSB) e putin, parerea mea. Da, anul asta a marcat mai mult, totuși e un jucător inconstant, ca și Man. La naționala nu au arătat pana acum nici unul dintre ei mai nimic. Morutan a mai mișcat ceva când a intrat. Eu nu zic ca sunt asa slabi, doar ca nu sunt mai breji ca Ianis. Și sa ne înțelegem: nu îl consider pe Ianis un jucător mare. Mare a fost tacsu. Ianis e doar bun pentru nivelul fotbalistic din România, care este unul slab. Sa speram totuși ca la Europene vor compensa prin muncă, lipsa de valoare față de competitori e destul de clară.

Coman nu e chiar varf, dar in fine, nesemnificativ. Man a jucat chiar bine la nationala, chiar nu stiu ce putea demonstra, nu prea a avut cand si cu cine. Nu prea a prins meciuri mari, nu prea a contribuit nici la calificarea asta ca a tot lipsit, dar cand a jucat, parerea mea, n-a facut-o rau deloc. Asa, in mod decisiv, niciunul nu s-a remarcat in mod deosebit mai mult ca altii, dar asta nu e neaparat un lucru rau, inseamna ca a fost efort colectiv, care a dat roade. Cred ca ii supraestimam putin prea mult pe altii, nu stiu de ce consideri ca e o diferenta asa de mare intre noi si competitori. Adica competitorii nostri sunt pentru calificarea in optimi, nu ma refer la nationalel de top, da, este diferenta intre noi si Belgia din grupa noastra, acum nu vad unde e diferenta mare intre noi si Slovacia, inca consider ca suntem putin peste ei. Am avut multi tendinta asta de-a supraestima adversarii si in preliminarii, am laudat excesiv Kosovo pentru jucatorii pe care ii au, jocul "maiestuos" al Israelului in meciul tur contra noastra... am jucat noi slab in meciul ala, oricum l-am avut in mana pana la un punct si asa, adevarul e ca in ultimele 2 meciuri ale noastre, am aratat net superiori fata de ce pot juca Israel sau Kosovo. Prea ii laudam pe altii, parerea mea e ca ne integram lejer in primele 16 echipe de la Euro, speram sa si confirmam acest lucru.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 14
Comentează