Comentarii (22)
MaxiP
MaxiP  •  08 Ianuarie 2024, 10:42
Postat de Enora.Alessia pe 04 Ianuarie 2024, 22:26

Nu stiu daca,intr-adevar,d-na Lipa se aseamana cu Vitoria Lipan ,dar,in rest,articolul mi se pare de bun simt...S-a ivestit destul in noua sala de la Dinamo,ca sa aiba si Bucurestiul o sala performanta de gimnastica,dar d-na carmencita cere bani de peste tot ca lotul sa se pregateasca prin strainatate... Nu e logic,si nici de bun simt... Are dreptate d-na Lipa cand spune ca faptul ca lotul e scindat in doua ,''ca nu formeaza o echipa.'' Nu cred ca avem sanse la medalii la olimpiada,cu actuala echipa si cu acest mod de a se antrena,adica cu antrenori diferiti pentru cele doua grupuri.

Ce legatura are lotul national cu locul unde se pregatesc gimnastele? E sport individual, in orice sport componentii lotului national activeaza la cluburi. Chestia asta cu un lot national care se pregateste centralizat, tot timpul impreuna e depasita, ne este tipica, cu acest sistem nivelul lotului a decazut enorm in ultimii ani. Bun, nu a fost asta principala problema a decaderii, dar nu vad care este obsesia pregatirii permanente cu un lot, din contra, nici nu ar trebui sa fie limitat totul la un lot care se pregateste impreuna, n-ar trebui sa stim inca numele celor care vor merge la JO. Treaba antrenorilor e sa le cunoasca, indiferent unde activeaza, e comparativ cu sporturile de echipa, unde urmaresti jucatorii pentru a face selectiile. Momentan fix cea rupta de lot are cele mai bune rezultate, din nou, nu neaparat ca nu face parte din lot, desi s-ar putea sa se formeze mult mai bine individual, beneficiind de un interes crescut din partea antrenorului individual. Iar sansele scazute la medalie de la JO tin de lipsa de formare si a bazei de selectie din ultimii ani, nu de faptul ca nu exista un lot centralizat. Da, sansele nu sunt foarte mari, desi nu e exclus ca intr-o zi foarte buna una dintre Barbosu sau Voinea sa faca o surpriza placuta. Nici nu cred ca obiectivul este o medalie olimpica la ora actuala, pregatirea pentru medalii olimpice se va face pentru Los Angeles, momentan trebuie sa vedem o crestere progresiva in rezultate.

Enora.Alessia
Enora.Alessia  •  04 Ianuarie 2024, 22:26

Nu stiu daca,intr-adevar,d-na Lipa se aseamana cu Vitoria Lipan ,dar,in rest,articolul mi se pare de bun simt...S-a ivestit destul in noua sala de la Dinamo,ca sa aiba si Bucurestiul o sala performanta de gimnastica,dar d-na carmencita cere bani de peste tot ca lotul sa se pregateasca prin strainatate... Nu e logic,si nici de bun simt... Are dreptate d-na Lipa cand spune ca faptul ca lotul e scindat in doua ,''ca nu formeaza o echipa.'' Nu cred ca avem sanse la medalii la olimpiada,cu actuala echipa si cu acest mod de a se antrena,adica cu antrenori diferiti pentru cele doua grupuri.

MaxiP
MaxiP  •  04 Ianuarie 2024, 18:53
Postat de ThomasVorbe pe 04 Ianuarie 2024, 14:01

In afara de trecutul controversat al antrenorului olandez, toate celelalte trei probleme persistente evidentiate de mine sunt incluse atat in declaratia Elisabetei Lipa, cat si in articolul lui Cristian Geambasu. Situatia generata de contextul federatie privata / finantare publica a fost mentionata de Elisabeta Lipa ca o scuza pentru faptul ca nu a putut sa ia decizii pentru a rezolva acele probleme, dar le aduce in fata cetatenilor pentru ca e un lot olimpic a carui pregatire e finantata din bani publici. Trage un semnal de alarma in presa care ar trebui sa dea de gandit conducerii federatiei de gimnastica. Asta e mesajul pe care il percep eu. Jurnalistul insista pe triumfalismul raportului de activitate al conducerii federatiei care nu are acoperire faptica, ci doar de coafare a situatiei. Si cred ca are dreptate, mai ales ca nu am vazut o comunicare publica adecvata acestui sport destul de mult iubit de romani. Da, aveti dreptate, jurnalistii au scris putin despre gimnastica. Dar sa nu uitam ca jurnalistii publica o stire pozitiva despre un sport atunci cand gasesc referiri de genul "cel mai / cea mai", surprind o poveste sau expun publicului cititor un caracter deosebit care a reusit. Adica exceptiile. Nimeni nu a interzis oficialilor din gimnastica sa comunice public astfel de informatii de exceptie si nimeni nu i-a oprit sa gaseasca registrul potrivit de comunicare a elementelor de noutate rezultate in cursul acelor multor concursuri. Chiar nu sunt?

Nu spun ca federatia de gimnastica e exemplara, dar mi se pare obscur ca exact dupa niste decizii bune, exact la putin timp dupa ce se incepe o munca, dupa ani de zile in care federatia chiar merita sa fie luata la rost si dat cu ea de toti peretii, chiar acum sa criticam?! Apar primele rezultate, anul trecut s-a largit cel mai mult lotul, s-a scos cel mai mult de la gimnaste in materie de rezultate, de siguranta in evolutii si chiar acum ii luam la rost? De cine, de niste oameni care nici macar nu au treaba cu acel sport. Geambasu si gimnastica? Pai mi-e scarba, omul nu are treaba cu sportul, el a mediatizat fotbal toata viata lui. Si cu tot respectul, dar nici Lipa nu cred ca cunoaste foarte mult acel sport, da, vorbeste in calitate de sefa a sportului, dar s-a axat cam mult pe unul din sporturile care incepe sa dea niste semne de viata. De ce nu pune intrebari judo-ului (cu probleme destule controversate si acesta), scrimei, sporturi care au pierdut enorm. Asteapta probabil performanta si acolo. Se va lega cand va aparea echipa de sabie si va performa, sa le puna bete in roate (nu de alta, dar e foarte buna la nivel de tineret). Mi se pare dubios cum toate semnele de intrebare au fost trecute cu vederea ani de zile, cand chiar federatia si-a batut joc de acest sport, iar acum sar toti pe antrenorul olandez. Oare de ce? Eu cred ca e clar, s-au suparat cateva doamne ca li s-a luat painea de la gura. Dar cu ce au performat acele doamne?

atacama
atacama  •  04 Ianuarie 2024, 16:35

Doamna LIPA,comisar(militianca),este pe urmele lui CEAUSESCU cu cele patru mandate.CU BANI PRIMITI DE LA STAT ,£160.000(PROSPORT.RO)

adrian.7
adrian.7  •  04 Ianuarie 2024, 15:40

@Laspalmas...ca să se liniștească apele la GSP l-au pus din nou în fruntea bucatelor pe Ioanițoaia...o să vedem ce înseamnă asta în stilul de scris...

ThomasVorbe
ThomasVorbe  •  04 Ianuarie 2024, 14:01
Postat de MaxiP pe 04 Ianuarie 2024, 10:57

Pai ok, dar din ceea ce spui tu, jurnalistii nu s-au legat de niciuna. S-au legat de cu totul alte chestii. Si ma enerveaza enorm impartirea asta obsesiva public/privat. Da' daca erau privati, totusi actionand aici in tara, reprezentand Romania, nu erau de mediatizat/criticat/laudat/orice? N-are nicio legatura, sportul se poate foarte bine privatiza, nu inseamna ca nu ramane pe teritoriul tarii. Jurnalistii nu s-au legat de aspectele pe care le enumeri tu, s-au legat de niste chestii care efectiv au mers mult mai bine ca anii trecuti, ei criticandu-le. Nu m-au deranjat niciodata criticile constructive, sugestiile (pe care jurnalistii nu prea le au niciodata), ma deranjeaza cand se bat campii. Si cand se urmaresc alte scopuri decat cele de a fi mai bine si cand totul este dus in extrem. O analiza obiectiva ar fi mult mai benefica, decat ce fac ei. Dar in primul rand, scriu niste jurnalisti care nu se pricep. Tu crezi ca daca il intrebi spontan pe Geambasu, in mare, rezultatele gimnastelor din ultimii 5 ani le stie? Crezi ca el cunoaste sportivele? Habar nu are, nu vorbesc oamenii avizati, de-aia ulterior bat campii. Am scris si in comentariul meu, s-au trezit acum sa comenteze? Se lamenteaza la fiecare rezultat mai slab ca "unde-am fost si ce-am ajuns", dar in rest nu dau o stire? Stii cate concursuri au fost anul trecut, ai vazut vreo stire in afara de cateva, subtile, pe la Europene/Mondiale, si alea mai mult legate de certuri si scandal?

In afara de trecutul controversat al antrenorului olandez, toate celelalte trei probleme persistente evidentiate de mine sunt incluse atat in declaratia Elisabetei Lipa, cat si in articolul lui Cristian Geambasu. Situatia generata de contextul federatie privata / finantare publica a fost mentionata de Elisabeta Lipa ca o scuza pentru faptul ca nu a putut sa ia decizii pentru a rezolva acele probleme, dar le aduce in fata cetatenilor pentru ca e un lot olimpic a carui pregatire e finantata din bani publici. Trage un semnal de alarma in presa care ar trebui sa dea de gandit conducerii federatiei de gimnastica. Asta e mesajul pe care il percep eu. Jurnalistul insista pe triumfalismul raportului de activitate al conducerii federatiei care nu are acoperire faptica, ci doar de coafare a situatiei. Si cred ca are dreptate, mai ales ca nu am vazut o comunicare publica adecvata acestui sport destul de mult iubit de romani. Da, aveti dreptate, jurnalistii au scris putin despre gimnastica. Dar sa nu uitam ca jurnalistii publica o stire pozitiva despre un sport atunci cand gasesc referiri de genul "cel mai / cea mai", surprind o poveste sau expun publicului cititor un caracter deosebit care a reusit. Adica exceptiile. Nimeni nu a interzis oficialilor din gimnastica sa comunice public astfel de informatii de exceptie si nimeni nu i-a oprit sa gaseasca registrul potrivit de comunicare a elementelor de noutate rezultate in cursul acelor multor concursuri. Chiar nu sunt?

Cormiz
Cormiz  •  04 Ianuarie 2024, 14:01

Întrebam despre Puflea și mi-ați pus steluțe. Era o mare speranța, a obținut medalii de aur la FOTE. Sunt curios ce se întâmplă cu ea.

MaxiP
MaxiP  •  04 Ianuarie 2024, 10:57
Postat de ThomasVorbe pe 04 Ianuarie 2024, 04:47

Este un articol binevenit atat timp cat acest lot de gimnastica este finantat din bani publici. Chiar daca unii de pe aici sunt tare deranjati de criticile aduse de Elisabeta Lipa si dezvoltate de Cristian Geambasu, problemele exista si persista: lot olimpic divizat, echipamente noi neutilizate, trecut al antrenorului olandez cu reclamatii de abuz fizic si psihic, comunicare publica defectuoasa, etc. Eu inteleg vorba romanului ca nu e bine sa pui toate ouale in acelasi cos, dar nici sa se traga in directii diferite si poate nici macar la acelasi car.

Pai ok, dar din ceea ce spui tu, jurnalistii nu s-au legat de niciuna. S-au legat de cu totul alte chestii. Si ma enerveaza enorm impartirea asta obsesiva public/privat. Da' daca erau privati, totusi actionand aici in tara, reprezentand Romania, nu erau de mediatizat/criticat/laudat/orice? N-are nicio legatura, sportul se poate foarte bine privatiza, nu inseamna ca nu ramane pe teritoriul tarii. Jurnalistii nu s-au legat de aspectele pe care le enumeri tu, s-au legat de niste chestii care efectiv au mers mult mai bine ca anii trecuti, ei criticandu-le. Nu m-au deranjat niciodata criticile constructive, sugestiile (pe care jurnalistii nu prea le au niciodata), ma deranjeaza cand se bat campii. Si cand se urmaresc alte scopuri decat cele de a fi mai bine si cand totul este dus in extrem. O analiza obiectiva ar fi mult mai benefica, decat ce fac ei. Dar in primul rand, scriu niste jurnalisti care nu se pricep. Tu crezi ca daca il intrebi spontan pe Geambasu, in mare, rezultatele gimnastelor din ultimii 5 ani le stie? Crezi ca el cunoaste sportivele? Habar nu are, nu vorbesc oamenii avizati, de-aia ulterior bat campii. Am scris si in comentariul meu, s-au trezit acum sa comenteze? Se lamenteaza la fiecare rezultat mai slab ca "unde-am fost si ce-am ajuns", dar in rest nu dau o stire? Stii cate concursuri au fost anul trecut, ai vazut vreo stire in afara de cateva, subtile, pe la Europene/Mondiale, si alea mai mult legate de certuri si scandal?

ThomasVorbe
ThomasVorbe  •  04 Ianuarie 2024, 04:47

Este un articol binevenit atat timp cat acest lot de gimnastica este finantat din bani publici. Chiar daca unii de pe aici sunt tare deranjati de criticile aduse de Elisabeta Lipa si dezvoltate de Cristian Geambasu, problemele exista si persista: lot olimpic divizat, echipamente noi neutilizate, trecut al antrenorului olandez cu reclamatii de abuz fizic si psihic, comunicare publica defectuoasa, etc. Eu inteleg vorba romanului ca nu e bine sa pui toate ouale in acelasi cos, dar nici sa se traga in directii diferite si poate nici macar la acelasi car.

Laspalmas
Laspalmas  •  03 Ianuarie 2024, 23:37

A dat Ioanitoaia semnalul in articolul Un an prost scris acum careva zile ca a si sarit GSP la gatul federatiei de gimnastica. Mai rasfirati baieti, nu va mai inghesuiti asa...

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează