Comentarii (315)
pierrecardin
pierrecardin  •  01 Octombrie 2019, 18:44

nu stiu cine e mai tolomac, mazile sau talpan.

steaua.inseamna.csa
steaua.inseamna.csa  •  01 Octombrie 2019, 18:43
Postat de sammy.d pe 01 Octombrie 2019, 18:34

EA Sports e o multi serioasa, au mai patit-o de cateva ori si au platit daune la greu, nu-si permit sa stea in vorbele lui Mazilu X...

Juventus le-a interzis sa le foloseasca numele pt ca ei au contract cu o firma concurenta prin urmare in EA Sports apare ceva gen Piemonte Sports :-))) Pur si simplu nu ai cum sa te joci cu asa ceva, firmele de avocatura de abia asteapta sa isi poata incasa comisionul! Pt ca pe Talpan si Steaua nu ii va costa absolut nimic, daca respectivii pierd in Tribunal nu trebuie sa le plateasca onorariu sau ceva, ei doar isi opresc 30% din cat castiga pt clientul lor. Prin urmare vor dori sa castige cat mai mult pt ca si suma lor sa fie pe masura! :-)))) Nu am nicio indoiala ca EA Sports sunt suficient de inteligenti sa nu isi asume un asemenea risc mai ales ca nu prea au nimic de castigat, jocul se va vinde cam tot la fel si daca este corectat palmaresul FC fcsb.

geogeo
geogeo  •  01 Octombrie 2019, 18:42
Postat de m3lku pe 01 Octombrie 2019, 18:30

Te înșeli, există o hotărâre judecătorească în cazul CSA/FCSB, însă nu este definitivă. Iar deciziile din cazul Universității Craiova confirmă ideea că palmaresul nu poate fi preluat de către o societate, fie ea și continuatoarea dpdv sportiv a vechii societăți. Palmaresul aparține celor care au realizat performanța, nu poate fi mutat pe o altă societate, nu poate fi cumpărat etc. Pe scurt, instanța a spus că nici echipa lui Mititelu nu poate fi considerată deținătoarea palmaresului Știineți de dinainte de 1991, nici actuala CSU pentru simplul fapt că în 1991 s-a înființat o altă societate. Așa cum în cazul Stelei, în 2003 s-a înființat o altă societate care a dus mai departe tradiția acelui club, dar fără să preia și palmaresul de dinainte de 2003. Asta și nu altceva a confirmat instanța prin decizia ei din iulie, decizie care încă poate fi contestată la Curtea de Apel, dar cu șanse foarte mici să fie schimbată.

Faci confuzii grosolane intre "infiintare" si "reorganizare". Oricine preia o structura (economica, sportiva, artistica etc.) ineficienta o reorganizeaza ca sa o eficientizeze, nu o desfiinteaza si infiinteaza alta structura. Vorbesti dupa ureche.

tristan
tristan  •  01 Octombrie 2019, 18:40

Asta se mai ocupa și de altceva în afara de subiectul asta mega plictisitor?

m3lku
m3lku  •  01 Octombrie 2019, 18:40
Postat de xclx pe 01 Octombrie 2019, 18:32

uefa. com/teamsandplayers/teams/club=50065/profile/index - Pe UEFA de ce nu ii da in judecata Talpan daca este asa tare in clanta ?

Nu sunt avocat, dar cunosc câte ceva despre legea dreptului de autor. Iar EA Sports nu a încălcat legea spunând că societatea comercială X (în cazul nostru FCSB, pentru care a primit probabil dreptul să-i folosească numele) e înființată în anul 1947 și are mai multe titluri decât ar avea în realitate. Un jos este o ficțiune, aveau dreptul (dpdv legal) să scrie că e înființată și în 1595 de către Mihai Viteazul și că sunt deținătorii a 30 de cupe intergalactice. Atâta timp cât nu aduce atingere imaginii FCSB nu este nimic ilegal. Nu face nimeni referire la CSA Steaua în acel joc așa că CSA nu are bază legală să dea în judecată pe nimeni.

adriann_
adriann_  •  01 Octombrie 2019, 18:39
Postat de m3lku pe 01 Octombrie 2019, 18:30

Te înșeli, există o hotărâre judecătorească în cazul CSA/FCSB, însă nu este definitivă. Iar deciziile din cazul Universității Craiova confirmă ideea că palmaresul nu poate fi preluat de către o societate, fie ea și continuatoarea dpdv sportiv a vechii societăți. Palmaresul aparține celor care au realizat performanța, nu poate fi mutat pe o altă societate, nu poate fi cumpărat etc. Pe scurt, instanța a spus că nici echipa lui Mititelu nu poate fi considerată deținătoarea palmaresului Știineți de dinainte de 1991, nici actuala CSU pentru simplul fapt că în 1991 s-a înființat o altă societate. Așa cum în cazul Stelei, în 2003 s-a înființat o altă societate care a dus mai departe tradiția acelui club, dar fără să preia și palmaresul de dinainte de 2003. Asta și nu altceva a confirmat instanța prin decizia ei din iulie, decizie care încă poate fi contestată la Curtea de Apel, dar cu șanse foarte mici să fie schimbată.

La Craiova palmaresul istoric apartine echipei Uniunii Naționale a Studenților din România (cea comunista, nu stiu daca ONG-ul actual care se numeste la fel are vreo legatura). Ca sa poata cineva pretinde acel palmares ar trebui ca UNSR-ul sau vreo organizatie SUCCESOARE DPDV JURIDIC sa-si faca echipa. Echipa aia ar avea palmaresul istoric si pe urma ar fuziona cu CSU sau cu echipa lui Mititelu samd. Problema, evident, e ca procesele care ar urma ar face ca lupta lui Talpan cu ciobanul sa para o joaca de copii.

sammy.d
sammy.d  •  01 Octombrie 2019, 18:39
Postat de geogeo pe 01 Octombrie 2019, 18:31

Exista o vorba romaneasca: "Sa te fereasca Dumnezeu de p.ro.s.tu.l harnic, iar Talpoiu' e foarte harnic.

De ce il consideri prost pe Talpan? Tipul are o meserie obtinuta in urma unor studii universitare. Tu ce studii ai? Banuiesc ca nu ai sarit departe, la felul cum te exprimi. )))

xclx
xclx  •  01 Octombrie 2019, 18:38
Postat de steaua.inseamna.csa pe 01 Octombrie 2019, 18:36

Nu am nicio indoiala ca o facea demult daca nu i se punea piedici de catre Bixi Merinoscanu! Ca doar nu degeaba a trimis acel memoriu de 3 kg acolo si apoi i s-a interzis sa mai urmareasca speta. Insa aici e diferit, Talpan nu trebuie sa faca nimic personal, sunt pur si simplu bani pe jos, EA vor fi dati in judecata de catre o firma de avocatura americana intr-un tribunal american.

Talpan nu emrge la nici un proces international. Acolo castiga ciu-ciu banana. Aia aplica legea nu "buna credinta" ca si ICCJ

robertpopa
robertpopa  •  01 Octombrie 2019, 18:38
Postat de steaua.inseamna.csa pe 01 Octombrie 2019, 18:30

Va recomand articolul de pe Steaua Libera, insa in mare situatia sta cam asa: EA Sports este o firma care se respecta si mai ales respecta dreptul la proprietate intelectuala. Si ca orice firma americana de top stie ca nu se poate glumi cu asa ceva pt ca Justitia Americana nu sta la discutii pe aceasta tema si penalizarile sunt URIASE! Prin urmare, desi initial aparea un banner cu 1947 in tribune l-au eliminat. De asemenea orice referire la Steaua Bucuresti lipseste, insa au incercat un mic artificiu, sa impace pe toata lumea, si au alocat numitei FC fcsb Palmaresul Stelei Bucuresti. Nu stiu cine e acest Mazilu, insa daca firma mama primeste aceasta plangere pe cale oficiala din partea Clubului Steaua fac pariu pe ce doriti ca vor face modificarile care se impun! Poate ca ii da in judecata Talpan, poate nu, insa este un risc pe care nu cred ca vor sa si-l asume date fiind penalitatile pe care le vor avea de platit. Este un caz banal, orice firma de avocatura americana specializata in drept intelectual va fi fericita sa obtina dreptul de reprezentare in acest caz si implicit cei 30% din suma decisa de judecator drept despagubiri. :-))))

:)))) ***! Nu exista nicio hotărâre judecătorească DEFINITIVA! PS Sâmbătă joaca Steaua cu Dinamo în derby-ul fotbalului românesc!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1003066416412193
Bugatti Cony  •  01 Octombrie 2019, 18:37

inca un motiv pt un nou proces . talpane esti dus cu capul rau e ca reprezinti mapn Romaniei. ataca i si pe astea . FCSB unica STEAUA BUCURESTI

  • 1
  • •••
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • •••
  • 32
Comentează