Comentarii (156)
fabulos
fabulos  •  21 Septembrie 2023, 14:17
Postat de istet10 pe 21 Septembrie 2023, 12:13

Ba prostule, ce spun eu si ce zici tu. Ba, important ce s-a ales din anumite venituri. Steua avea MARI datorii chiar catre buget. Ca a fost administrata rau e alta discutie. Ciobanul a salvat de la disparitie Steaua. Cu toate pacatele lui. Dar sa spui ca si acum trebuie bani de la bugetul apararii pt fotbal este nu numai o prostie ci si o mare nesimtire. AZI csa nu este capabila sa sustina echipa de fotbal la un nivel pe care singura pretinde ca il merita numele Steaua. Iar Becali este incompatibil din cauza atitudinii sale. Asta e tragedia Stelei.

Becali nu a salvat cu nimic Steaua. Uitea ca ea a continuat sa existe in paralel cu FCSB si a avut rezultate bune la mai multe discipline sportive. Echipa de fotbal avea venituri foarte mari in acea perioada (poti sa calculezi si singur ce jucatori au fost vanduti) plus un sponsor important. Daca nu avea venituri si nu producea nimic trebuia lasata sa se desfiinteze si Becali sa isi faca echipa in Liga a 5 a. Dar el a vrut doar sa profite de pe urma fotbalistilor de acolo si a marcii. Acum cand nu prea mai are venituri se gandeste sa inchida firma. Dar macar Steaua ramane in continuare. Chiar daca astazi se descurca mai greu tot este bine ca supravietuieste avand in vedere ca a fost deposedata de toate acele bunuri o perioada insemnata de timp. Ca o concluzie, Steaua Bucuresti este libera si independenta, fara absolut nici o legatura cu societatea lui Becali.

fabulos
fabulos  •  21 Septembrie 2023, 14:09
Postat de istet10 pe 21 Septembrie 2023, 12:14

Este nesimtit de mare. Ce sa caute bani din bugetul apararii la sport profesionist.

Este extrem de simplu. Sportivii respectivi aduc ROMANIEI medalii de la Jocurile Olimpice, Campionatele Mondiale si Europene, Cupe de la diverse competitii INTERNATIONALE. Fac o reclama incomensurabila ROMANIEI. Toti banii adusi in economia ROMANIEI, precum si beneficiile de imagine aduse de acesti sportivi sunt mult mai importante decat orice suma investita de la buget pentru ei. Poate nu trebuie sa acceptam ca vor unii sa distruga tot ce este bun si romanesc pentru ca ulterior sa si-l insuseasca.

fabulos
fabulos  •  21 Septembrie 2023, 14:02
Postat de alexh pe 21 Septembrie 2023, 11:13

Doar că facilitățile pe care le-ai enumerat le-a primit Păunescu. Păunescu n-a mai putut să țină echipă și a trebuit să o vândă. S-a nimerit să fie Becali cumpărătorul. Altfel aveam parastas de 25 de ani. Și tu ai ce ai cu Becali. Ca fapt divers, Becali nu este idolul meu. Printre idolii mei se numără Decebal, Mihai Viteazul, Creangă, Coandă, Parhon, Nadia etc.

Nu le-a primit Paunescu le-a primit ASF. Doar ca asa cum le-a primit tot asa i-au fost retrase. Si atunci Fcsb nu mai avea ce sa primeasca. De cumparat nici nu poate fi vorba. NU EXISTA CONTRACT DE VANZARE CUMPARARE INTRE AFC STEAUA SI SC FC FCSB SA. Iar intre Steaua si Fcsb absolut nimic. Eu nu am nimic cu Becali. Daca sustin respectarea adevarului si protejarea bunurilor nationale nu inseamna ca am ceva cu cineva. Becali daca era cinstit si nu dorea sa existe banuieli asupra firmei sale nu isi numea societatea cu numele altcuiva. A profitat foarte mult de pe urma acestei confuzii, asta e.

istet10
istet10  •  21 Septembrie 2023, 12:14
Postat de fabulos pe 20 Septembrie 2023, 22:33

Doar ai vrut sa-l intrebe jurnalistii ceva ce nu are rost. Nu-l intereseaza pe el de unde vin fondurile atata timp cat sursa lor este una legala. Cei 800 000 de euro investiti de stat in 2022 in echipa de fotbal seniori nu mi se pare o suma foarte mare.

Este nesimtit de mare. Ce sa caute bani din bugetul apararii la sport profesionist.

istet10
istet10  •  21 Septembrie 2023, 12:13
Postat de fabulos pe 20 Septembrie 2023, 23:52

Stii despre ce lege este vorba? 69/2000!!!!! In 1998 nici nu exista legea. Asta daca poti sa intelegi ceva. Nu ma lua cu UEFA ca si aia e fake. In privinta falimentarii unei societati in acei ani este mult de spus, daca nu ai habar nu pot sa te luminez in cateva cuvinte. Oricum, cred ca fiecare cunoaste cat de cat o fabrica, uzina, intreprindere care desi avea venituri mari a fost falimentata doar pentru a fi cumparata de cineva. Sau te poti gandi la Petrom, Distrigaz, Electrica, societatea de apa-canal (daca crezi ca erau falimentare si de aceea a fost nevoie sa fie instrainate catre Enel, E.ON, GDF, Veolia chiar nu am timp de tine). Si in cazul in care trebuia privatizata Steaua totul trebuia sa se faca (legal). Dar nu s-a facut, s-a incercat o smecherie romaneasca si din fericire nu a reusit. Despre venituri iata ce spunea un fost presedinte CSA, citez: ''Ca să vă dau un exemplu, în ’96 s-au transferat Adrian Ilie, 2,8 milioane de dolari la Galatasaray, Didi Prodan, Dumnezeu să-l ierte, la Atletico Madrid, 2,5 milioane de dolari, Toni Doboș, vreo 800.000 de dolari la AEK Atena. Faceți o socoteală!" Oare sectia de fotbal producea ceva?

Ba prostule, ce spun eu si ce zici tu. Ba, important ce s-a ales din anumite venituri. Steua avea MARI datorii chiar catre buget. Ca a fost administrata rau e alta discutie. Ciobanul a salvat de la disparitie Steaua. Cu toate pacatele lui. Dar sa spui ca si acum trebuie bani de la bugetul apararii pt fotbal este nu numai o prostie ci si o mare nesimtire. AZI csa nu este capabila sa sustina echipa de fotbal la un nivel pe care singura pretinde ca il merita numele Steaua. Iar Becali este incompatibil din cauza atitudinii sale. Asta e tragedia Stelei.

istet10
istet10  •  21 Septembrie 2023, 12:05
Postat de Catalynn_7 pe 21 Septembrie 2023, 01:01

Cum funcționează asta!? Fcsbistul este prin definiție prostul proștilor, dar tu te lauzi ca ești istet, un isteț … fcsbist! :-)))

Ba prostalau ereditar. Sa te preocupe aia de teapa ta.

alexh
alexh  •  21 Septembrie 2023, 11:13
Postat de fabulos pe 21 Septembrie 2023, 10:43

AFC a primit drept de folosinta gratuit asupra stadionului, terenurilor de antrenament, parcarilor, garajului si a BAZEI HIPICE (la ce le-o fi trebuit asta!!!), bazelor de pregatire de la Saftica, Snagov, Forban . In schimb MApN a primit o loja si 40 de locuri! Si zici ca este cinstit? Adica proprietarul nu putea sa stea in loja ca nu voia Becali????? Becali nu a taiat nimic de la Steaua Bucuresti. Steaua nu a mai dorit sa acorde nimic gratis. Si nici sa lase un impostor sa foloseasca o marca de renume. Ai dreptate ca acest club merita sa fie mai sus dar are tot viitorul in fata.

Doar că facilitățile pe care le-ai enumerat le-a primit Păunescu. Păunescu n-a mai putut să țină echipă și a trebuit să o vândă. S-a nimerit să fie Becali cumpărătorul. Altfel aveam parastas de 25 de ani. Și tu ai ce ai cu Becali. Ca fapt divers, Becali nu este idolul meu. Printre idolii mei se numără Decebal, Mihai Viteazul, Creangă, Coandă, Parhon, Nadia etc.

fabulos
fabulos  •  21 Septembrie 2023, 11:08
Postat de viorelgh1 pe 21 Septembrie 2023, 07:51

Va imaginati citi bani publici cheltuie aceasta sectie de fotbal a clubului Steaua fara sa aduca un rezultat notabil ,minim 1000000 euro salarii ptr jucatori ,nu mai spun 5-6 antrenori la categoriile de virsta ,consilieri ,manageri ,asistenti ,maseori , ingrijitorii stadionului ,achizitii de jucatori ,vestimentatie ,echipamente ,deplasari ,deci peste 10 -12 milioane de euro anual practic numai ca exista ,precum bugetarii aceia ce plimba 3 hirtii /luna cu salarii extravagante ,cam asa se cheltuiesc banii in Romania ,fara sa aduci nimic notabil in beneficiul tarii ,populatiei ,practic numai interese personale . neavind drept de promovare ,mai lasa si alte echipe sa avanseze spre liga 1 , mai sunt cedari de jucatori

Nu trebuie sa ne imaginam pentru ca stim sigur: In anul 2022 au fost sponsorizari catre CSA Steaua, sectia de fotbal, in valoare de 600 000 euro. Iar de la buget lotul de seniori a primit 1,36 milioane euro. Deci s-au descurcat foarte bine cu aproape 800 000 euro!!!!

fabulos
fabulos  •  21 Septembrie 2023, 10:43
Postat de alexh pe 21 Septembrie 2023, 09:00

Bine că ai tu habar. Când stăteau cei de la armată în loja, inclusiv Talpan, era bine. Când Becali le-a tăiat cașcavalul, au creat o clonă. Cum să fii Steaua și să joci doar în ligile inferioare? Cum e să ai i medie de 72-78 spectatori la meciurile de acasă exceptând meciul cu Dinamo?

AFC a primit drept de folosinta gratuit asupra stadionului, terenurilor de antrenament, parcarilor, garajului si a BAZEI HIPICE (la ce le-o fi trebuit asta!!!), bazelor de pregatire de la Saftica, Snagov, Forban . In schimb MApN a primit o loja si 40 de locuri! Si zici ca este cinstit? Adica proprietarul nu putea sa stea in loja ca nu voia Becali????? Becali nu a taiat nimic de la Steaua Bucuresti. Steaua nu a mai dorit sa acorde nimic gratis. Si nici sa lase un impostor sa foloseasca o marca de renume. Ai dreptate ca acest club merita sa fie mai sus dar are tot viitorul in fata.

fabulos
fabulos  •  21 Septembrie 2023, 10:32
Postat de alexh pe 21 Septembrie 2023, 08:55

Ești bugetar? Sau simpatizant al acestora? Cumva pensionar special? Sau asistat?

Desi am o vaga banuiala ca subiectul discutiei nu sunt eu ci cu totul altul iti spun ca nu ma incadrez in ce spui tu. Sunt doar un observator corect al acestui fenomen. Oricine as fi fost nu are legatura cu ilegalitatile de la Fcsb.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 16
Comentează