Comentarii (328)
alexh
alexh  •  09 Aprilie 2024, 21:51
Postat de Catalynn.17 pe 09 Aprilie 2024, 20:44

Bă caracalene, pe cine crezi bă ca interesează ce rabla a avut tac’tu acum 50 de ani!? In ce privește vârsta nu am făcut niciun secret ca sunt născut în anii ‘70, deci nu ca as fi veșnic tânăr ca Randumb, dar tu ești sigur mai bătrân, despre ce vorbim!?

Bucureștean provenit din Caracal, când tata avea Ford Taunus, ai tăi n-aveau nici măcar căruță! Realitatea că în Caracal( ca peste tot) sunt oameni de treabă. Ce se întâmplă că tu faci distincție?Răspunde, mai ai Rubin-ul de la bunică-tu? De televizor vorbesc! La tine nu a ajuns tehnologia, dovadă baia săptămânală! E adevărat, ești născut în anii '70. 1870!

talpaiadului
talpaiadului  •  09 Aprilie 2024, 21:32
Postat de Catalynn.17 pe 09 Aprilie 2024, 21:16

Acum știi cum e, atât timp cat matematic este încă posibil nu ne costă nimic să sperăm și să îl ținem în șuturi pe Randumb care își face mereu planuri care nu îi ies aproape niciodată !:-))) Nu ai mai văzut meci de tenis întors de la 6-0 5-2!? Eu da, chiar zilele trecute, era aia cu multe tatuaje, Andreea Prisăcariu parcă o cheamă.

De acord cu tine, orice scenariu fiind posibil, mai ales in fotbal. De aia e si frumos fotbalul si merita urmarit de pe stadion sau din fata televizorului. Si, din punct de vedere personal, nu m-ar deranja cu nimic, ci, dimpotriva, mi-ar placea ca FCSB sa piarda urmatoarele doua partide si sa avem un final de play-off pe muchie de cutit. Eu vreau sa vad meciuri disputate pe teren si castigate 100% pe merit sportiv, indiferent cine castiga si cine pierde si astept cu interes aceste partide ale FCSB-ului impotriva lui CFR si Rapid.

Catalynn.17
Catalynn.17  •  09 Aprilie 2024, 21:16
Postat de talpaiadului pe 09 Aprilie 2024, 20:49

Pai daca tu consideri ca victoriile FCSB-ului impotriva lui Sepsi si CSU ca fiind comice, in sensul ca ar fi fost niste cadouri facute de adversari, inseamna ca FCSB mai are asigurate inca 6 puncte in acest play-off, reducand si mai mult probabilitatea ca scenariul tau sa se poata realiza. Cu 6 puncte in buzunar de pe urma lui Sepsi si CSU, FCSB ar mai avea nevoie sa obtina doar 4 puncte in 5 etape pentru a iesi campioana, chiar daca CFR ar castiga toate 21 de puncte ramase in joc. Iar in privinta Rapidului, FCSB ar mai avea nevoie de doar un singur punct in 5 etape, chiar daca Rapidul ar obtine doar victorii pe linie. Eu insa nu gandesc asa, considerand ca FCSB poate pierde puncte atat impotriva lui Sepsi, cat si a lui CSU. Si de acord cu tine, om trai si-om vedea, parerile noastre neavand nici o relevanta in afara discutiei dintre noi doi.

Acum știi cum e, atât timp cat matematic este încă posibil nu ne costă nimic să sperăm și să îl ținem în șuturi pe Randumb care își face mereu planuri care nu îi ies aproape niciodată !:-))) Nu ai mai văzut meci de tenis întors de la 6-0 5-2!? Eu da, chiar zilele trecute, era aia cu multe tatuaje, Andreea Prisăcariu parcă o cheamă.

talpaiadului
talpaiadului  •  09 Aprilie 2024, 21:12
Postat de talpaiadului pe 09 Aprilie 2024, 20:49

Pai daca tu consideri ca victoriile FCSB-ului impotriva lui Sepsi si CSU ca fiind comice, in sensul ca ar fi fost niste cadouri facute de adversari, inseamna ca FCSB mai are asigurate inca 6 puncte in acest play-off, reducand si mai mult probabilitatea ca scenariul tau sa se poata realiza. Cu 6 puncte in buzunar de pe urma lui Sepsi si CSU, FCSB ar mai avea nevoie sa obtina doar 4 puncte in 5 etape pentru a iesi campioana, chiar daca CFR ar castiga toate 21 de puncte ramase in joc. Iar in privinta Rapidului, FCSB ar mai avea nevoie de doar un singur punct in 5 etape, chiar daca Rapidul ar obtine doar victorii pe linie. Eu insa nu gandesc asa, considerand ca FCSB poate pierde puncte atat impotriva lui Sepsi, cat si a lui CSU. Si de acord cu tine, om trai si-om vedea, parerile noastre neavand nici o relevanta in afara discutiei dintre noi doi.

Corectie, 5 puncte in cazul CFR-ului si doua puncte in cazul Rapidului.

_Adrian_1
_Adrian_1  •  09 Aprilie 2024, 21:07
Postat de talpaiadului pe 09 Aprilie 2024, 20:49

Pai daca tu consideri ca victoriile FCSB-ului impotriva lui Sepsi si CSU ca fiind comice, in sensul ca ar fi fost niste cadouri facute de adversari, inseamna ca FCSB mai are asigurate inca 6 puncte in acest play-off, reducand si mai mult probabilitatea ca scenariul tau sa se poata realiza. Cu 6 puncte in buzunar de pe urma lui Sepsi si CSU, FCSB ar mai avea nevoie sa obtina doar 4 puncte in 5 etape pentru a iesi campioana, chiar daca CFR ar castiga toate 21 de puncte ramase in joc. Iar in privinta Rapidului, FCSB ar mai avea nevoie de doar un singur punct in 5 etape, chiar daca Rapidul ar obtine doar victorii pe linie. Eu insa nu gandesc asa, considerand ca FCSB poate pierde puncte atat impotriva lui Sepsi, cat si a lui CSU. Si de acord cu tine, om trai si-om vedea, parerile noastre neavand nici o relevanta in afara discutiei dintre noi doi.

Eu nu stiu ce aritmetica faci tu acolo :)) , ipoteza mea porneste de la 4 puncte avans pentru zecesebe dupa etapa a cincea si cu ciobanul intrat in vrie. In situatia asta poate merge cap la cap cu CFR pana in etapa a 9-a la meciul direct (sa zicem zecesebe facand egal cu Farul si CFR facand egal cu noi, amandoua castigand cu Rotaru si cu Sepsi). DUpa care urmeaza meciul direct si ramane un singur punct. Titlul urmand sa se joace in meciul nostru cu zecesebe. Eu cred ca Dan Petrescu e perfect capabil sa castige cu Sepsi si Craiova pentru a compensa cele 6 puncte pe care ciobanul le are asigurate in retur. Sigur, se pot intampla multe altele INCLUSIV CA ZECESEBE SA PIARDA CU FARUL IAR CFR SA CASTIGE CU NOI. :)) Repet insa, tu refuzi sa pricepi ca acum avem un clasament de conjunctura si ca prima imagine reala va fi dupa terminarea turului.

talpaiadului
talpaiadului  •  09 Aprilie 2024, 20:49
Postat de _Adrian_1 pe 09 Aprilie 2024, 19:29

Mai vorbim peste doua etape. Aspectul pe care refuzi sa-l iei in calcul este ca victoriile zecesebe cu Sepsi si cu Rotaru au fost comice iar cea cu Farul ultranorocoasa.

Pai daca tu consideri ca victoriile FCSB-ului impotriva lui Sepsi si CSU ca fiind comice, in sensul ca ar fi fost niste cadouri facute de adversari, inseamna ca FCSB mai are asigurate inca 6 puncte in acest play-off, reducand si mai mult probabilitatea ca scenariul tau sa se poata realiza. Cu 6 puncte in buzunar de pe urma lui Sepsi si CSU, FCSB ar mai avea nevoie sa obtina doar 4 puncte in 5 etape pentru a iesi campioana, chiar daca CFR ar castiga toate 21 de puncte ramase in joc. Iar in privinta Rapidului, FCSB ar mai avea nevoie de doar un singur punct in 5 etape, chiar daca Rapidul ar obtine doar victorii pe linie. Eu insa nu gandesc asa, considerand ca FCSB poate pierde puncte atat impotriva lui Sepsi, cat si a lui CSU. Si de acord cu tine, om trai si-om vedea, parerile noastre neavand nici o relevanta in afara discutiei dintre noi doi.

Catalynn.17
Catalynn.17  •  09 Aprilie 2024, 20:44
Postat de alexh pe 09 Aprilie 2024, 20:09

*** Ceva șoapte în ureche de la csa? Cumva ai prins Războiul de Independență, având în vedere că nepotul tău preferat(căruia se pare că vrei să -i cedezi inițiativa) are 120-130 de ani? Într-un mesaj anterior, ți-am spus că tata era din Brașov și avea un Ford Taurus in două uși, tracțiune spate. De la Brașov, nu ajungi la Caracal. In schimb, tu te-ai mutat de la Caracal la București. Mai ai Rubin-ul de la bunică-tu?

Bă caracalene, pe cine crezi bă ca interesează ce rabla a avut tac’tu acum 50 de ani!? In ce privește vârsta nu am făcut niciun secret ca sunt născut în anii ‘70, deci nu ca as fi veșnic tânăr ca Randumb, dar tu ești sigur mai bătrân, despre ce vorbim!?

Catalynn.17
Catalynn.17  •  09 Aprilie 2024, 20:34
Postat de _Adrian_1 pe 09 Aprilie 2024, 19:29

Mai vorbim peste doua etape. Aspectul pe care refuzi sa-l iei in calcul este ca victoriile zecesebe cu Sepsi si cu Rotaru au fost comice iar cea cu Farul ultranorocoasa.

Prietene, doar atât: să ai gura aurită!!! Dacă se întâmplă ce speri tu, ies cu Balo (știi tu, U-istul care credeai ca e Silvică) la prima bodegă care ne iese în cale, oricât de unsuroasă :-))), și acolo ne găsești 3 zile și 3 nopți! :-)))

Meister27
Meister27  •  09 Aprilie 2024, 20:29
Postat de _Adrian_1 pe 09 Aprilie 2024, 11:32

Nu ar fi nici pe departe o rasturnare iesita din comun. (referinta la 6 din 49 e de o stupiditate incredibila, avand in vedere care sunt sansele acolo, calculate matematic nu pe impresii, pareri samd). Actualul clasament e rezultatul unui program avantajos pentru zecesebe in prima parte a turului din play-off. Eu zic ca E MAI PROBABIL scenariul propus de mine (4 puncte avans pentru zecesebe la finalul turului play-off-ului) decat scenariul pus in circulatie de toate vuvuzelele gigiste ("gata, s-a jucat titlul"). EVIDENT ca NU E IMPOSIBIL ca zecesebe sa ia punct sau puncte cu noi sau cu CFR, doar ca nu pare foarte probabil. Singura chestie care ii da un avantaj clar zecesebe-ului este subordonarea evidenta a FC Rotaru. Echipa aia poate incurca CFR-ul asa cum a facut-o si cu noi. Retine ce-ti spun, meciul zecesebe-ului cu CFR din etapa urmatoare e de totul sau nimic pentru cioban.

ce ti-am spus hadrianne ca in primele etape noi jucam cu alea mai slabe si *** si csu o sa se incurce intre ele. fix asta s-a intamplat. acum imi dai si tu dreptate. tu esti asa de *** ca ai uitat un lucru foarte important. Steaua din liga 1 are 10,5 puncte avans cu 7 etape inainte de final. este imposibil ca locul 2 sa bata tot si noi sa pierdem aproape tot. deci intr-un mod sf hai ca punem ca locul 2 face in 7 etape 5 victorii si 2 egaluri.asta inseamna 17 puncte,deci Steaua din liga 1 mai are nevoie de 7 puncte in 7 etape,deci sa aiba un parcurs de echipa ce se bate la retrogradare si tot am fi campioni. qed ca te-ai facut singur de rusine. practic mai avem nevoie sa batem sepsi si farul si sa facem un egal cu csu si suntem campioni chiar daca locul 2 ar castiga aproape tot.ca 5 victorii si 2 egaluri cam asta inseamna.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

Meister27
Meister27  •  09 Aprilie 2024, 20:17
Postat de Catalynn.17 pe 08 Aprilie 2024, 21:49

Nu-i nicio rușine ca ești din Caracal, fii băi mândru de originea ta! :-))) Te mai întreb și a treia oară: la tine în Caracal contează ce spune bulibașa sau judecătorul!?

pentru oamenii normali conetaza doar ce spune uefa ca sub egida lor jucam si de acolo ne luam banii. este ca si cum ai spune ca nu am voie sa umblu dezbracat la mine prin casa. nu am voie afara dar in casa am voie. qed ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 33
Comentează