Comentarii (390)
Catalynn_12
Catalynn_12  •  01 Decembrie 2023, 21:25
Postat de D_veselu pe 01 Decembrie 2023, 21:00

Eu unul n-am motive să nu te cred când afirmi că marca era la AFC. Cum spuneam mai jos, la fel a fost și la Dinamo. Marca a trecut în proprietatea AFC în '95, odată cu palmaresul. Ăștia de la Dinamo din liga 1, care s-au transformat în S.A. 10 ani mai târziu, folosesc azi numele Dinamo cu acordul lui Badea, nu cu acceptul MAI, întrucât CS Dinamo (din L3) nu mai revendică nimic iar marca aparține AFC-ului care activează în L4. Cei de la minister spun că au cedat TOTUL către AFC cu acte aprobate de instanță. Dar nu văd cu ce vă încălzește pe voi acum să știți că AFC Steaua avea marca în proprietate, din moment ce nea Gigi a falimentat oricum Afc-ul ... spre deosebire de Badea care l-a ținut în viață, având nenumărate avantaje de pe urma lui.

Ăștia de la Dinamo au fost mai șmecherași, au învățat ceva din cazul Stelei. Așa ca Năstase l-a “împroprietărit” pe Badea nu pe 20 ci pe 50 de ani, a dat și un HG ratificat apoi de Parlament, în fine, a “betonat” contractul ca în cazul Bechtel astfel încât Statul român să iasă cât mai păgubit posibil din afacere … Ai văzut și tu ce le-a frecat Badea ridichea ălora de la CS Dinamo când a fost vorba de reconstrucția stadionului, omul, deși nu plătise un leu era mare stăpân pe proprietatea statului!

Catalynn_12
Catalynn_12  •  01 Decembrie 2023, 21:16
Postat de D_veselu pe 01 Decembrie 2023, 18:30

În zilele de sărbătoare, la fel ca-n weekend-uri de altfel, Kevin e de fapt sibian. Atunci își intră în rol setilă -personalitatea #4. Ar fi vrut și ieri să intre să se dea în stambă de Sf. Andrei, dar jumătatea oltenească a reușit cumva să-l țină departe de tastatură. S-a temut ca nu cumva setilă să pună cratime aiurea sau să facă pe titi-duru' încurcând tastele (ai văzut mai jos -la 14:03- că l-a trimis pe fabulos la cinema)... sau chiar să se-apuce iar să scrie-n versuri ca ciucurel. depresivul. Btw: ăla a ajuns până acolo încât să scrie incorect gramatical intenționat, numai pentru a nu fi recunoscut. Îi dă clasă lu' Kevin. Poate fi oricare dintre userii fecesebiști - e imposibil de depistat. Vorba lui: ne-a trimis pe fentă iar noi "am loat țeapă".

Vezi ca poate de “adevaratul” Setilă in icter mecanic și nu te vad bine la 4K-ul luat de la Altex … Viena! :-)))))))

Catalynn_12
Catalynn_12  •  01 Decembrie 2023, 21:12
Postat de doar..titi pe 01 Decembrie 2023, 20:07

deci stii ...da' nu-ti convine!!! termenul "strict"al protocolului era de 20de ani!!explica-mi si mie CE nu intelegi din "marca de identificare a afc-ului este cea inregistrata la osim , CONFERIND ASOCIATIEI DREPTUL ASUPRA MARCII" ...aaaaa ca nu va convine voua , sustinatorilor csa-ului asta-i alta problema ..dar nu mai incercati cu vrajeala ( datul in folosinta spre exemplu) ca n-are nici UN rost !! clar in 99 afc-ul avea marca !! mai departe daca voi nu recunoasteti UN act public precum protocol..incercand tot felul de tertipuri ...ca nu a fost semnat???( auzi , o HG nesemnata)sau ca termenul era strict??!!!...e clar ca nu avem o baza reala de discutie!!!!

Tataie, vă să zică asociația avea dreptul asupra mărcii 20 de ani conform protocolul, dar era … proprietară! Bre, de unde cumperi “tutunul”, ca e clar marfa de calitate! :-)))

D_veselu
D_veselu  •  01 Decembrie 2023, 21:00
Postat de doar..titi pe 01 Decembrie 2023, 20:07

deci stii ...da' nu-ti convine!!! termenul "strict"al protocolului era de 20de ani!!explica-mi si mie CE nu intelegi din "marca de identificare a afc-ului este cea inregistrata la osim , CONFERIND ASOCIATIEI DREPTUL ASUPRA MARCII" ...aaaaa ca nu va convine voua , sustinatorilor csa-ului asta-i alta problema ..dar nu mai incercati cu vrajeala ( datul in folosinta spre exemplu) ca n-are nici UN rost !! clar in 99 afc-ul avea marca !! mai departe daca voi nu recunoasteti UN act public precum protocol..incercand tot felul de tertipuri ...ca nu a fost semnat???( auzi , o HG nesemnata)sau ca termenul era strict??!!!...e clar ca nu avem o baza reala de discutie!!!!

Eu unul n-am motive să nu te cred când afirmi că marca era la AFC. Cum spuneam mai jos, la fel a fost și la Dinamo. Marca a trecut în proprietatea AFC în '95, odată cu palmaresul. Ăștia de la Dinamo din liga 1, care s-au transformat în S.A. 10 ani mai târziu, folosesc azi numele Dinamo cu acordul lui Badea, nu cu acceptul MAI, întrucât CS Dinamo (din L3) nu mai revendică nimic iar marca aparține AFC-ului care activează în L4. Cei de la minister spun că au cedat TOTUL către AFC cu acte aprobate de instanță. Dar nu văd cu ce vă încălzește pe voi acum să știți că AFC Steaua avea marca în proprietate, din moment ce nea Gigi a falimentat oricum Afc-ul ... spre deosebire de Badea care l-a ținut în viață, având nenumărate avantaje de pe urma lui.

doar..titi
doar..titi  •  01 Decembrie 2023, 20:07
Postat de fabulos pe 01 Decembrie 2023, 18:06

Dacă iau în considerare strict Protocolul rezulta clar că Asociația nu a primit marca în proprietate pentru simplul fapt ca era prevăzut un termen strict al primirii acestui drept. Chiar ca e clar.

deci stii ...da' nu-ti convine!!! termenul "strict"al protocolului era de 20de ani!!explica-mi si mie CE nu intelegi din "marca de identificare a afc-ului este cea inregistrata la osim , CONFERIND ASOCIATIEI DREPTUL ASUPRA MARCII" ...aaaaa ca nu va convine voua , sustinatorilor csa-ului asta-i alta problema ..dar nu mai incercati cu vrajeala ( datul in folosinta spre exemplu) ca n-are nici UN rost !! clar in 99 afc-ul avea marca !! mai departe daca voi nu recunoasteti UN act public precum protocol..incercand tot felul de tertipuri ...ca nu a fost semnat???( auzi , o HG nesemnata)sau ca termenul era strict??!!!...e clar ca nu avem o baza reala de discutie!!!!

D_veselu
D_veselu  •  01 Decembrie 2023, 18:30
Postat de Catalynn_12 pe 01 Decembrie 2023, 17:22

Balo, ai dreptate în sensul ca vinovații principali sunt și au fost chiar în cadrul CSA și MApN. De ce l-ai susține pe generalul Zisu de exemplu!? Sau pe Badalan!? Sau coloneii Bichir, Boroi etc!? Doar ca Steaua înseamnă CSA, nu câteva cadre vremelnice, care mai devreme sau mai târziu vor ajunge la Ghencea … militar! :-))) PS: spectaculoasă și convingătoare demonstrația de Kevin oltenesc, chapeau bas! :-)))

În zilele de sărbătoare, la fel ca-n weekend-uri de altfel, Kevin e de fapt sibian. Atunci își intră în rol setilă -personalitatea #4. Ar fi vrut și ieri să intre să se dea în stambă de Sf. Andrei, dar jumătatea oltenească a reușit cumva să-l țină departe de tastatură. S-a temut ca nu cumva setilă să pună cratime aiurea sau să facă pe titi-duru' încurcând tastele (ai văzut mai jos -la 14:03- că l-a trimis pe fabulos la cinema)... sau chiar să se-apuce iar să scrie-n versuri ca ciucurel. depresivul. Btw: ăla a ajuns până acolo încât să scrie incorect gramatical intenționat, numai pentru a nu fi recunoscut. Îi dă clasă lu' Kevin. Poate fi oricare dintre userii fecesebiști - e imposibil de depistat. Vorba lui: ne-a trimis pe fentă iar noi "am loat țeapă".

fabulos
fabulos  •  01 Decembrie 2023, 18:06
Postat de doar..titi pe 01 Decembrie 2023, 14:03

nu minciuna asta nu mai tine!!adica a mers la osim dar in legea sporturilor scrie clar ca fiecare activitate sportive se autorizeaza SEPARAT ..nu la gramada!!iar la momentul respectiv csa cedase marca si activitatea fotbalistica PRIN PROTOCOL semnat si parfait DIRECT afc-ului!!SIMPLU , CLAR SI FARA ECHIVOC !! daca nu intelegi ...roaga pe cinema sa te ajute dar nu am de gand sa continui acest dialog atata timp cat nu esti dispus sa iei in considerate problems existente!!!sa fii sanatos!!!

Dacă iau în considerare strict Protocolul rezulta clar că Asociația nu a primit marca în proprietate pentru simplul fapt ca era prevăzut un termen strict al primirii acestui drept. Chiar ca e clar.

Catalynn_12
Catalynn_12  •  01 Decembrie 2023, 17:22
Postat de D_veselu pe 01 Decembrie 2023, 16:00

N-o să faci nimic: nici dacă te vei convinge într-un final că Steaua înseamnă CSA,... nici dacă UEFA va face modificările solicitate de Talpan, anulând acel bonus de fostă câștigătoare a CCE acordat FCSB-ului, ... și nici măcar dacă ciobanul își va lua jucăriile și va pleca iar FcFcsb va dispărea. NICIODATĂ NU VEI DEVENI FAN CSA! Așa cum nici eu n-aș putea vreodată să susțin clona pesedistă înființată în scop eminamente electoral acum 10 ani... chiar dacă am pierdut numele și palmaresul... și chiar dacă-n Craiova va rămâne o singură echipă după ce Mititelu va pleca iar FCU se va desființa. CSA STEAUA nu va avea niciodată fanii de partea ei pentru că NU ÎI MERITĂ! Când Steaua a încăput pe mâna Păuneștilor și toți infractorii au fost lăsați să-și facă de cap,... când lui Satana i s-a permis să îi mintă pe cei 5 milioane de adepți că l-a adus pe Dumnezeu în fotbal, acel brand a murit odată cu AFC-ul falimentat de fariseu. Știi vorba aia: "Nu-i fraier cine cere. E fraier cine dă." Generalii care au permis ca un cioban să poată timp de 12 ani fie și numai să pretindă că e stăpân peste brand-ul Steaua și peste clubul cel mai iubit de români... sunt de 100 de ori mai vinovați decât nefericitul care s-a folosit de acel nume, de acele avantaje și de fanii păcăliți. Eu nu vreau ca CSA să promoveze pentru că mi-ar păsa de acel brand... ci doar pentru a-l vedea pe fariseu și pe subinginerul cartonat cum suferă.

Balo, ai dreptate în sensul ca vinovații principali sunt și au fost chiar în cadrul CSA și MApN. De ce l-ai susține pe generalul Zisu de exemplu!? Sau pe Badalan!? Sau coloneii Bichir, Boroi etc!? Doar ca Steaua înseamnă CSA, nu câteva cadre vremelnice, care mai devreme sau mai târziu vor ajunge la Ghencea … militar! :-))) PS: spectaculoasă și convingătoare demonstrația de Kevin oltenesc, chapeau bas! :-)))

Catalynn_12
Catalynn_12  •  01 Decembrie 2023, 16:53
Postat de doar..titi pe 01 Decembrie 2023, 14:03

nu minciuna asta nu mai tine!!adica a mers la osim dar in legea sporturilor scrie clar ca fiecare activitate sportive se autorizeaza SEPARAT ..nu la gramada!!iar la momentul respectiv csa cedase marca si activitatea fotbalistica PRIN PROTOCOL semnat si parfait DIRECT afc-ului!!SIMPLU , CLAR SI FARA ECHIVOC !! daca nu intelegi ...roaga pe cinema sa te ajute dar nu am de gand sa continui acest dialog atata timp cat nu esti dispus sa iei in considerate problems existente!!!sa fii sanatos!!!

Tataie, matale fumezi ceva buuuuun, da’ bun de tot! :-))) Da, da, știu, sunt om rău … da’ vreau și io! :-)))

fabulos
fabulos  •  01 Decembrie 2023, 16:48
Postat de doar..titi pe 01 Decembrie 2023, 14:03

nu minciuna asta nu mai tine!!adica a mers la osim dar in legea sporturilor scrie clar ca fiecare activitate sportive se autorizeaza SEPARAT ..nu la gramada!!iar la momentul respectiv csa cedase marca si activitatea fotbalistica PRIN PROTOCOL semnat si parfait DIRECT afc-ului!!SIMPLU , CLAR SI FARA ECHIVOC !! daca nu intelegi ...roaga pe cinema sa te ajute dar nu am de gand sa continui acest dialog atata timp cat nu esti dispus sa iei in considerate problems existente!!!sa fii sanatos!!!

Decizia a fost atacata in instanta in data de 24.04.2015 la ora 9.00. Solutia data de completul de 7 judecatori a fost de respingere. "Decizia nr. 1119: Respinge ca nefondata contestatia in anulare formulata de contestatoarea SC Fotbal Club Steaua Bucuresti SA impotriva deciziei 3425 din 3 decembrie 2014 a ICCJ, Sectia I civila. IREVOCABILA". Dealtfel iata declaratia domnului Becali: "Dacă ne calificăm mai departe iar o să se creeze o emulație, poate chiar mai mult pentru că a început lumea iar să vină. Au migrat în partea cealaltă, dar și-au dat seama. Nu au ce să facă. Nu pot face ca FC Argeș pentru că nu au fost în aceeași situație. Ei fac parte din patrimoniul Armatei și nu poate nimic să plece fără hotărâre de Guvern. Gigi Becali: „Marca Steaua este în patrimoniul MAPN” Poți la o asociație non profit, dar tot prin hotărâre de Guvern, dar trebuie să ai o motivare, un motiv. După vine cea mai mare problemă. Marca Steaua este în patrimoniul MAPN, iar marca se poate da prin Hotărâre de Guvern și licitație. O scoate la licitație și o cumpără cine vrea. Echipa pleacă, nu se transformă." Tor el dezvaluie: "La ora asta, ei au o echipa în Liga 2, dar nu pot promova, nu pot face nici Asociație pentrui că trebuie membri fondatori care să dea bani, dar nu pot folosi numele, pentru că el este al CSA Steaua. Trebuie scos la vânzare prin HG și prin licitație. Plus că dacă va fi să o cumpere cineva, atunci acea persoană trebuie să dea 3,7 milioane de eur

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 39
Comentează